OVER ONS


‘Klanten waarderen onze laagdrempeligheid’

Anne-Marie Canton
 

‘In 2011 heb ik administratiekantoor ROND opgericht, met als hoofddoel om zzp’ers in de zorg op persoonlijke en efficiënte wijze te begeleiden bij hun ondernemerschap. Mijn man is zelf zzp’er in de zorg en voor hem verzorg ik sinds jaar en dag de administratie. Het viel me al snel op dat het zzp’ers niet makkelijk wordt gemaakt. Om hen te kunnen ondersteunen, ben ik dit kantoor begonnen.’
 
‘Een vervolgstap kwam in 2013, toen ik in aanraking kwam met softwareleverancier DinZ (Doelmatig in Zorg), een klant van ons. DinZ had destijds een pilot gelanceerd om kleinschalige zorgaanbieders te ondersteunen met een alomvattende ICT-oplossing. De interesse in die pilot was dusdanig groot bij collega-zzp’ers, dat ik hun aanvragen ben gaan verzorgen en uiteindelijk steeds breder werd ingezet.’

‘In die tijd heb ik in heel Nederland cursussen gegeven om zzp’ers en coöperaties in de zorg bekend te maken met DinZ. En nog steeds begeleid ik via de DinZ Web-helpdesk zelfstandigen bij hun ICT-aanpak. Indien gewenst verzorg ik ook nog steeds cursussen, al gebeurt dat tegenwoordig vooral online, met behulp van softwareprogramma Teamviewer, dat een 1-op-1 live-begeleiding biedt.’

‘Klanten zeggen wel eens dat ze mij erg sociaal en betrokken vinden, iemand die niet opgeeft en altijd een oplossing vindt. Ook waarderen ze de laagdrempeligheid van ons kantoor. En dat doet me goed; ik vind dat met name de kleinere zorgaanbieders alle lof van de wereld verdienen en daarom zet ik hen graag in het goede spoor, zodat ze de handen vrij hebben voor contact met hun cliënten.’

‘Bij ons is de klanttevredenheid leidend’

Roy Canton
 

‘Mijn expertise ligt vooral op het gebied van de Wmo, contacten met gemeenten en het praktische zorg-softwareprogramma DinZ waarmee we werken. Met name bij het veelal bureaucratische proces van aanleveren, verzorgen en verwerken van declaraties kan ik de zzp’er tot steun zijn. Daarbij helpt het dat ik goede contacten heb opgebouwd met gemeenten; dat werpt zeer zeker zijn vruchten af.’

‘Het merendeel van mijn werkzaamheden heeft betrekking op de Zorgverzekeringswet (Zvw). Zo controleer ik met grote regelmaat wat de actualiteit is, aangezien de regels zeer dynamisch zijn en ik het tot mijn taak reken om onze klanten goed op de hoogte te houden van eventuele wijzigingen in de regelgeving en ze te informeren over wat ze moeten aanleveren om daaraan te voldoen.’

‘Die directe en korte lijnen met onze klanten leiden tot een hoge mate van klanttevredenheid. En dat is meteen ook een van onze speerpunten: door een hoge graad van service en persoonlijk contact te bieden weten we ons duidelijk van andere partijen te onderscheiden. Bovendien zijn we niet zo van het uurtje-factuurtje-principe en kunnen klanten ‘altijd’ bellen; dat wordt zeer gewaardeerd.’

‘Tot slot ben ik degene op kantoor die – snel en efficiënt, zo wordt me verteld – de veranderingen in regelgeving en beleid in de Wmo doorvoert in DinZ. Al deze werkzaamheden doe ik met veel plezier, en met als persoonlijk doel om de zzp’ers in de zorg een zo goed mogelijke begeleiding te bieden – zodat we niet alleen ons bedrijf groter kunnen maken, maar ook de zzp’ers laten delen in die groei.’